söndag 4 mars 2012

Söndag

Hej, jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering. Men lustigt nog blir det så under helgerna, och jag har inte en ledig stund till datorn.
Med mig är allt bra, och bebis verkar trivas väldigt bra i magen. 
Sitter och skrattar/ler mot magen flera gånger per dag - ursött att se magen röra på sig <3
Igår var vi nere i Jönköping för shopping av kläder. Eller Viktor är den som handlar, eftersom att jag inte vill köpa på mig en massa kläder nu innan bebis tittat ut. Men en skön munktröja i stor storlek fick följa med hem i alla fall - något att växa i så att säga!
Sedan blev det att kika på bil, och nu är det troligtvis bestämt vad det blir för någon. Ska bara lägga ut våran nuvarande bil, och invänta nya köpare.
Efter det åt vi god mat och semla hos V´s mormor. Mumsens!

Känns som det är ett väldans tjat om veckobyten, men tiden går ju verkligen fooort...
Igår gick vi in i vecka 30 och kulan växer mer och mer,
här är lite bildbevis;
Vecka 30 (29+0)

Vecka 30 (29+0)

Nu ska jag gå igenom lite bloggar. 
Har suttit med hemtenta i drygt tre timmar och behöver rensa hjärnan lite, och då är det super bra att läsa lite bloggar :)

1 kommentar:

  1. Tiden går så snabbt, veckorna bara flyger förbi! :) Men det är bara positivt, då får man träffa sitt lilla pyret snabbare! :)

    SvaraRadera