torsdag 8 mars 2012

Snö...

Finns det någon deppigare rubrik...
Usch vad hemskt att det snöar, men lyckligtvis så skall det bli vackert väder med upp till 12 grader här i Östergötland i helgen. Det ser vi självklart fram emot!

Idag ska jag försöka få klart ett skolarbete om miljöfarlig verksamhet, 
men då huvudet värker och då det snurrar i skallen så är det svårt att hitta motivationen.
Det började igår när det svartnade för ögonen, och allt bara snurrade. Och feber på det!
Det ända som hjälper är att sova, så vid sju hade jag lagt mig.
Nu hoppas jag att det blir bättre under dagen,
och jag ska se till att äta i mängder för att bebis och jag ska må bra.

I morgon så blir det troligtvis en sväng till bilfirman, och så tar vi med oss barnvagnen för att testa så att både den och Whisky får plats i bagaget. Vore ju lite retligt annars.
Tur att vi har en liten och smidig vovvsing!

Om jag mår bättre sen så ska jag även försöka åka ner på stan för att handla lite bebiskläder...och kika på ett par skor...och kläder till mig.
Det är en butik som ska flytta och håller utförsäljning på 70%, och då ska jag självklart passa på att shoppa loss lite :)



Skänker en tanke till finaste morfar som gick bort för två års sedan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar