torsdag 1 mars 2012

Torsdag

Men oj vad veckorna går fort, och nu är vi inne i ny månad.
Vi välkomnar Mars och hoppas på att månaden bjuder på en vacker vår!

Jag har börjat bli väldigt hungrig nu, antar att det är bebis som behöver mer för att växa. Så därför äter jag allt jag kommer åt. Nevars, men nästan hihi ;)
Igår (den 29/2) hade vi 80 dagar kvar till bf, vilket innebär att vi idag har 79 dagar kvar.
Om vi ska utgå ifrån bf-datumet så har jag varit gravid i 201 dagar...
Längtar efter vår lilla bebis <3 

Solen vill nästan titta fram bakom molnen, men molnen verkar lite envisa... 
Men varm är det, och en tur ut blir det nog i alla fall.

Whisky och jag passade på att ta en kvällspromenad igår innan Viktor kom hem. 
Det blir korta promenader eftersom bebis gärna trycker på blåsan.
Men bättre med korta promenader än ingen alls :)
Whisky verkar dock uppskatta att komma ut en liten sväng!



2 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter med vår! :D

    SvaraRadera
  2. Vi satt precis och pratade om hur fort tiden går egentligen. 9 månader är en lång tid, men det går ändå konstigt nog så fort! Snart har vi våra små bebisar =)

    Skönt att glukosen gick bra och att allting såg fint ut!
    kram

    SvaraRadera