fredag 9 mars 2012

Soffmys

Whisky och jag tog sovmorgon idag, och har nu intagit frukost.
Nu myser vi i soffan, och har tänt brasan för att få upp lite värme i huset.

Längtar efter älsklingen som slutar tidigt på fredagar, 
i helgen ska vi hålla på i trädgården och riva ett litet hus på tomten som står i vägen...
Jag ska även ge mig på ett försök att fixa lite i landen. Det mesta ska rensas bort!
Det ska jag nog klara.

Nä nu ska jag hoppa ur pyjamasen. Och vika lite tvätt måste också göras.

Hörs senare :)

3 kommentarer:

  1. sv: Tack :D
    Ja det känns otroligt stort, känns som om det kommer gå väldigt fort nu, i o f s har det gjort det hittils också.
    Hur många dagar har ni kvar?

    SvaraRadera
  2. Tack :) hoppas du också får en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Haha! :) Och jag läser såklart din :) Men det visste du nog också redan ;)

    SvaraRadera