måndag 26 mars 2012

Lördag = Ny "gravid-vecka"

I lördags blev det 32+0, och kulan börjar få en allt rundare och finare form!
Helt magiskt att det kan växa ett litet liv där inne <3

Nu håller jag på med maten, och har nästintill precis kommit hem. 
Imorse blev det först reumatologen, sedan vidare till Ikano-huset och IKEA för shopping.
Handlat lite bebiskläder till bebis såklart, leggins och mysbyxor till mig. Även ett par skor till Viktor.
Det blev även lite annat smått och gott inhandlat på IKEA.
Jag har alltid velat ha med mig någon, när man ska shoppa/handla. Men idag insåg jag att det var ganska skönt att gå omkring i lugn och ro. Det underlättar ju när det endast är en vilja hihi!
Passade även på att stanna och köpa mjukglass - bäst att passa på när man är själv ;)
MUMS!
32+0
32+0 

4 kommentarer: