onsdag 21 mars 2012

Onsdag

Hejsan på er!
Då var det återigen onsdag, och denna dag ska jag spendera en stund utomhus.
Man måste ju ta och njuta av det fina vädret medans det är på besök, eller?
Sedan blir det endel studier, och försöka göra klart denna veckas arbete.
Mer har jag inte planerat idag faktiskt. Ska bara vara hemma och njuta av det fina vädret är tillräckligt :)

Igår var vi som sagt på föräldrakurs nummer 2, och vi gick igenom amning och lite allmänt om bebisen.
Nästa gång blir det om smärtlindring, och det ska bli väldigt intressant.
Förra veckan var vi sex par, och denna vecka så var vi ännu fler. Mycket roligt, och jag hoppas att flera av oss kommer hålla kontakt när kurserna slutat!

Igår efter barnmorskan så var jag och köpte penseer, vita och lila. Planterade dem på direkten, och så fint det blev. Men oj så mör jag blev i kroppen av att plantera sex krukor...

Nehe nu blir det en promenad i mina easytone med Whisky :)
Hörs sen!

4 kommentarer:

  1. Sv: Tack snälla du :)

    Okej, tack för tipset. Kanske jag ska köpa en sån :) hahahaha, vad härligt ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det kändes super skönt! :)) Men det är inte alls länge kvar för dig heller. Vilken vecka är du nu i? :D

    SvaraRadera
  3. Så kul med föräldrarkursen, är det något du kan rekommendera att gå på? Vet dock fortfarande inte om/när det blir en här :)
    Ja jag får dricka de två glasen glykos på en gång och inte tänka så mycket så är det snabbt över sen :D

    SvaraRadera
  4. Åh då har ni BF nästan en månad före oss :) och nu ser jag att ni också har en Shetland Sheepdog, vad fin han är! Saknar vår hårboll när jag ser honom!

    btw.. vilken härlig webshop du har!! funderade lite på den här... http://www.alsklingochjag.se/nyheter/barnvagnshange-kanin hur hänger den? i en klämma?

    KRAM KRAM

    SvaraRadera