måndag 6 februari 2012

Whisky x 2

Vilket fint väder det blev idag, och inte alls så kallt längre. Helgerna bara rusar förbi, och jag har varit lite frånvarande med bloggandet. Men nu är jag tillbaka!
 Var och kikade på bil i fredags, och nu har vi troligtvis bestämt oss. Vi är i behov av en kombi för att få plats med barnvagn och Whisky-vovven.
I helgen har vi bara tagit det lugnt, och eftersom att helgerna framöver är helt fullbokade så måste vi passa på medans vi kan. 
Snart åker Viktor och jag i alla fall till Ullared och shoppar loss. Ska bli skoj att handla mer bebiskläder!

Såhär såg det ut i helgen - Husses whisky, och min Whisky på en och samma bild :)
Vår älskling
Vi gick ju även in i ny vecka i lördags. 
Blir trött av minsta ansträngning, har väldigt ont i höfter och rygg. Och har fått riktigt torra händer.
Vi får se vad farbror doktor säger om proverna som togs i fredags...

Nu ska jag äta lite lunch, och sedan går jag nog ut i solen en stund!


Uppdate; Detta är ett tidigare inlägg, som lagt sig högst upp... (om ni undrar varför jag skrivit två lika). Ska kika vad felet är sen!

1 kommentar: