onsdag 1 februari 2012

Onsdag

Då har vi vandrat in i februari månad, och en månad närmare bebis ankomst!
Första februari - det är kyligt och snöar ute. 
De pratade om ett nytt köld rekord på nyheterna i morse... det får gärna vara ett par minus, men inte över -10 tycker jag!
Då uppstår genast ett problem... för jag får ju inte på min mina termobyxor hihi ;)

Idag känner jag mig lat, så därför skrev jag till Viktor och bad honom köpa med sig pizza hem efter jobbet. Någon gång i bland får man lyxa till det, eller vad säger ni?

Bara för att det snöar ute så lägger jag upp en bild på vår lilla Whisky-tomte!
Julkort 2011

 Oj nu så snöar det verkligen MYCKET ute, om det håller på såhär så undrar jag hur mycket snö vi har i morgon. Kanske är det "snökanonerna" som skulle dra in via kusten som anlänt!!!

2 kommentarer: