tisdag 28 februari 2012

Soffhäng

Igår var jag en sväng inne i stan för lite handling av mat, och sedan for jag vidare till mamma och pappa som bjöd på mat. Där var även mina två systrar och deras barn, så det blev lite bebis-mys.

Viktor och jag bestämde i helgen att vi skulle vara duktiga att gå en promenad varje dag när han kommit hem. 
Så därför blev det en promenad igår kväll, men efter en stund så fick jag riktigt ont i sidan och ner. Så i snigelfart fick vi traska hemåt igen... Så typiskt! Idag vet jag inte om det blir någon promenad eftersom att det är soffläge för mig. Fick även en riktig jobbig huvudvärk som sitter kvar!
Men tar nog med mig vovvisarna ut för att få lite frisk luft en stund.

Får se om kaffekapslarna anländer idag, och i så fall blir det nog en sväng in för att hämta dem...

Vi får höras sen!

1 kommentar:

  1. Trevligt med bebismys och att bli bjuden på middag! Mindre trevligt med det abrupta slutet på promenaden. Hoppas att det går bättre nästa gång.

    SvaraRadera