torsdag 16 februari 2012

Hon & Han

I morse satte jag mig i bilen för att ta mig in till Hon & Han, där färgades utväxten och så tunnade jag ut mitt tjocka hår. Frisören trodde på en bebis med mycket hår eftersom att jag har mega mycket, och att Viktor är krullig. Ska bli spännande att se i morgon, för nu ska man tydligen kunna se om bebis har hår :)
Nu är i alla fall håret snyggt, och vi inväntar våren!
Efter frisören så åkte jag ner en snabbis på stan för att hämta ut min medicin, men självklart var det pensionärs-timma där. Så det blev lite väntan...
Sprang även ner till Happy för att köpa mig ett pannband som jag tittat på tidigare, då behöver jag inte ha mössa hela tiden. Utan jag kan variera.
Det blev dock två stycken pannband...och en skinnjacka.
Jackan gick precis att knäppa, men förhoppningen är ju att magen ska bli mindre när bebis tittat ut :)
Nu har jag en brun- och en svart skinnjacka. Bra med variation!

Dagens Sanna

Hej så länge!

1 kommentar: