onsdag 8 februari 2012

Tentamen

Hej alla kära läsare,
har precis varit ute en sväng. Det var faktiskt ganska skönt ute idag - termometern visade på -3. 
Gullvovven ligger här bredvid mig i soffan och sover. Det tar på hans krafter också när vi går upp med Viktor straxt efter fem!
Vaknade av att det tryckte väldigt mycket upp mot revbenen inatt, hade även lite känningar igår. Låg vaken och väntade på att väckarklockan skulle ringa. Men nu känner jag inget. Så det är ju säkert för att det börjar bli mindre plats för bebis inne i magen.
Idag är det 101dagar kvar till beräknad ankomst, och på fredag är det tvåsiffrigt <3
Längtar!!!

Ska nu ta och repetera lite av miljöbalken, och sedan blir det en fyra timmars hemtentamen...

Ha en bra dag, så hörs vi sen :)

2 kommentarer:

  1. Tack fina du :)

    Snart tvåsiffrigt för dig!! Kommer ihåg att jag tyckte att var jättekort kvar då =)

    SvaraRadera
  2. Älskar också mina underbara mammakläder :D Speciellt byxorna och mina leggins!
    Okej :) Hoppas du tar ett bra beslut. Är du nervös? Jag är ganska rädd för förlossningen i nuläget. Tänker mycket på min förra nämligen. Men vet precis vad jag ska göra annorlunda denna gång! Vilket jag hoppas blir en bättre upplevelse :) Efter v. 30 kommer jag bara vilja ha ut bebisen ;) hehe
    Kram

    SvaraRadera