tisdag 21 februari 2012

Tandläkaren

Oj sikket fint väder vi har idag :) Verkligen vår-känsla!

Semle-dagen idag och jag undrar om jag orkar ställa mig och baka, annars får jag försöka jaga tag på laktosfria semlor på något konditori. Men det brukar vara lönlöst...

Igår fick vi tiderna till föräldrargruppen, och skönt att börja redan i mitten av Mars :) Det ser vi fram emot!
Annars idag så blir det att kasta bort lite pengar på tandläkarbesöket, handla lite och sedan hämta våran nespresso-maskin. Viktor lär nog bli riktigt glad av det står här hemma när han kommer hem.
Lägger upp en bild på den sen :)

Vill även visa hur vi har ultraljudsbilderna. De hänger förtillfället i hallen, och vi ser dem så fort vi kommer innanför ytterdörren :) Bilderna hålls uppe med magneter, och gör inga märken eller håll i bilderna.
Jag säljer kulkedjan/fotokedjan i min webshop om ni är nyfikna; http://www.alsklingochjag.se/nyheter/buleto-kulkedja-fotohallare
Kulkedja/fotokedja
Vi planerar en fotovägg här hemma, så är på jakt efter snygga ramar att sätta in ultraljudsbilderna i :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar