onsdag 15 februari 2012

Finaste

Vi välkomnar onsdagen, och ska snart inta lite lunch. Förtillfället är det skorpor som är favoriten till lunch, men det lär nog snart vara något annat hihi!

Igår marinerade jag kött och gjorde hasselbackspotatis, och gjorde i ordning det lagom tills Viktor kom hem. Till efterätt blev det varm kladdkaka med hemmagjord glass.
När Viktor kom hem hade han med sig ett paket, och i det fanns detta; 
En fång rosor...till mamma!
Vi hade alltså en super mysig alla hjärtans dag här hemma igår <3

Kollade mig själv i spegeln nyss, och blev genast lite rädd. Insåg att min utväxt var enorm, och greppade genast telefonen för att boka tid hos Hon & Han. Skönt att bli av med det redan i morgon!

Vår lilla tokiga bebis var galen igår kväll, Viktor la huvudet på magen och fick världens sparkar. Han sa även att det var en fot som strängt sparkade honom rätt i örat. Vårt lilla hjärta <3
Ska bli så spännande att få se dig igen på fredag!

Jag har fått lite frågor kring tillväxt- och 3D/4D ultraljudet.
Vi bokade tid hos Crocus i Linköping; http://crocus.nu/, och får betala 1 500:- för undersökningen på ca 30min och sedan får vi med oss bilder och cd-skiva hem.
Vi hoppas bara på att bebis vill vara i rampljuset en stund, så att vi kan få fina bilder!

Är det några fler som gjort undersökning i 3D/4D? :)

2 kommentarer:

  1. Låter som att ni med hade en trevlig kväll igår :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hade vi verkligen :) Sådana kvällar är välbehövliga ibland!

      Radera