fredag 24 februari 2012

Skinnjacka och converse

Hej på er,
vi har flera plusgrader idag och kanske är våren på ingång?
Jag tänker tjuvstarta och inviga min nya skinnjacka idag, men converse till.
Det har blivit världens projekt att få på sig vinterstövlarna, och jag tänkte underlätta lite för min kära Viktor genom att försöka använda conversen. Då slipper han hjälpa mig...kanske!

Inväntar nu Viktor som slutar tidigare på fredagar.
Ska åka in och köpa lite tulpaner hade jag tänkt mig. Hemmet blir så mycket livligare :)

Ikväll äter vi något gott och sedan blir det chips-kväll med lite gurka och morot.
Viktor har klagat på att han inte kommer i byxorna ett tag nu, och tycker inte att vi ska vara så onyttiga...
Men han kanske går upp i vikt åt mig också <3 Hjärtat!
Jag tycker då att man får vara lite onyttig nu, för i sommar blir det mycket promenader och träning.

Nästa vecka ska jag på sockerbelastningen, är det några andra av er som gjort det och vad har det visat?
Lite nervös...

2 kommentarer:

  1. Vad är sockerbelastning? Aldrig hört talas om de...

    SV
    Visst e dom söta :D
    Har ni några namnförslag? Vad de än blir :D

    SvaraRadera
  2. Var på sockerbelastningen i torsdags och var också nervös för jag hade hört massa skräckhistorier. MEN det var inte alls farligt - ta med dig en stor citron så går drickan ner. Det var lite drygt att sitta där i två timmar dock..

    Mina värden såg bra ut, tror det är ovanligt att man har diabetes faktiskt. Har däremot hört att man kan behöva göra om testet om de misstänker nåt.

    Lycka till =)

    SvaraRadera