torsdag 2 februari 2012

Fin dag

Vilken fin dag det blev ute :) Solen skiner - lite vårkänsla!
Har varit ute en stund i solen med hundarna.

Sitter och kollar efter lite agilitykurser till Whisky. Han tycker det är så kul att träna, och vi också för den delen! Men då jag är gravid så är det Viktor som kommer få gå kurserna med honom, även om jag följer med och kikar.
Vi får se om vi hittar något som passar herrn!

Fick hem min gravidkudde igår, och oj så härlig den var :) Skulle kunnat somna i soffan igår kväll, men gick och la oss lite tidigare än vanligt. Super skönt att ha när man ligger och kikar på tv måste jag säga. 
Bara jag lär mig hur jag skall använda den i sängen så ska den nog fungera där också!
Inatt har jag dock fått problem med min andra höft också, så fick ringa min reumatolog förut. Väntar nu på att han ska ringa upp, så får vi se vad han säger... 

Nu ska jag lägga in ett vedträ i kamin, och sedan blir det studier!

2 kommentarer:

  1. Åhh vad roligt att du också väntar barn :D När är du beräknad? Skönt att hudlotion funkar för dig! Hur har graviditeten varit hittills? :)

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittat till mig ! Visst är det kul att följa gravidbloggar, och nu har jag fått en till att följa, wiie :)
    Det är riktigt spännande med 3D/4D, hoppas att ni får bra bilder!

    SvaraRadera