onsdag 22 februari 2012

Nespresso-maskin

Hej alla läsare,
hoppas allt bra med er :)

Igår var jag hos tandläkarn, och som tur var så gick det att slipa lite på tanden. Var rädd att jag skulle få göra om processen och byta ut tanden. Tur!
Hämtade även ut nespresso-maskinen som kommit, och Viktor verkar nöjd än så länge.
Såhär blev det
Jag har lovat mig själv att inte dricka kaffe under graviditeten, och jag ska lyckas hålla det. Men under mamma-ledigheten så kan jag lova er att jag kommer njuta av kaffet.

Kikade in lite på tradera för en stund sen, och oj vad mycket grejer jag hittade. La bud på ett par bebiskläder eftersom att vi behöver i större storlekar. Och nu fick jag tydligen ett vinnar-mail, där jag vunnit ett par söta hängslebyxor för 10:- :)

Nu blir det lite plugg, och sedan ska jag nog ställa mig och baka bullar igen. De med mandelmassa tog slut igår, och var en favorit hos Viktor!

1 kommentar:

  1. Ja det är himla roligt att se tillbaka och se hur magen växt, när man ser sin mage varje dag är det inte så lätt att se förändringen :) åh, tack! :) ja jag tyckte det var jättekul när jag såg att det bara skiljer en månad mellan våra datum :) ska bli himla kul att följa din graviditet :) kram på dig!

    SvaraRadera