fredag 3 februari 2012

Godis

Gottegrisen Whisky
Jag kom just hem efter att ha varit på vårdcentralen och tagit prover - vi får se vad de visar. Men eftersom att reumatologen inte får ge mig medicin eller röntga mig under graviditeten så är det inte mycket att göra...
Jag passade även på att köpa godis, och såhär ser det ut (bilden ovan) när gottegrisen ser godiset. Han älskar gelégrodor, och de måste vara gröna! 
Hämtade även lite ved för att få upp värmen. Viktor har förbjudit mig att göra det, men var tvungen. Annars får ju han frysa när han kommer hem ;)

Nu ska jag ta och lägga undan godispåsen, för annars är det snart slut. 

2 kommentarer:

  1. Så mumsigt med lösgodis. Mm, avis på en fredagskväll så här :)

    SvaraRadera
  2. Tack vad snällt :) Mera magbilder på dig med :P Vilket BF hade du? :)

    SvaraRadera