måndag 20 februari 2012

Solen

Ny vecka...igen. Oj så veckorna bara rusar förbi!
Det verkar bli en härlig dag ute, solen skiner in genom fönstret just nu och jag hoppas att snön försvinner.
Fick en sådan vårkänsla igår morse, men den försvann snabbt när snön bara började vräka ner.

I lördags var det vecko-byte, och vi gick in i vecka 28 - alltså 27+0
27+0 (vecka 28)

Helgen har varit händelserik, och därför hamnar bloggandet lite vid sidan av.

Nu ska jag ta och ringa folktandvården. Jag åt nämligen lite hårda karameller i fredags, och då så sprack min porslinstand...
Får se om det går att göra något med den, eller om jag för byta ut den - suck!


2 kommentarer:

  1. Hittade hit utav ren slump och alltid är det roligt att följa andra gravid bloggar så här stannar jag gärna :)

    Hoppas att du har haft en fin helg, kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt med v.28! Det går sakta framåt för oss...

    SvaraRadera