torsdag 23 februari 2012

Barnvakt

I morse åkte jag in och barnvaktade min systerdotter Thyra ett par timmar, 
allt gick bra och den lilla vildingen ville inte sova. Det var roligare att busa med moster!

Nu är jag hemma och har intagit lunch, ska även ta och slänga i mig ett par mandel-bullar. 
Det kan magen gott behöva!
Dock tror jag att bebis har sin roliga timme i magen nu... H*n rör sig som attan <3
Igår fick jag med det på film, och då låg även Whisky lite halvt på min mage med sitt huvud.
Tror han förstår vad som händer där inne faktiskt :)

Klev upp straxt efter fem i morse, för att äta frukost med Viktor. Satte på tvn och såg att det var extra insatta nyhetssändningar på grund av den kungliga födseln. 
Självklart följde jag det, även om jag inte är speciellt intresserad. Men det var så rörande att se den blivande pappan; Daniel när han berättade nyheten!

Om 86 dagar är våran troligtvis här hos oss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar