måndag 27 februari 2012

Måndag


Helgen har varit underbart fin, med vackert väder.
Jag satt ute ett par timmar i lördags, och när jag sedan tittade mig i spegeln så hade mina fräknar snällt kommit fram. Då vet jag att våren är påväg!
Viktor fick sig dock ett gott skratt, och undrade om bebis kommer ärva sin mors "sol-fräknar"...
Det återstår att se :)

Igår var jag lite uttråkad... så Viktor beslutade att vi skulle göra en liten dagsutflykt till Omberg.
Oj det var visst fler som hade tänkt den tanken... det var massor människor där!
Efter ett par timmar där så for vi sedan hemåt igen.

Nu ska jag ta tag i studerandet, har lite grejer som ska vara klara under denna vecka!

1 kommentar:

  1. Ja det känns faktiskt riktigt bra med en överraskning, kommer ju bli lite mer spännande då när man ska föda!:) Ja det äre, men det finns jättemycket fina bebisplagg som har dom färgerna så hitills ha det gått bra:) Kram

    SvaraRadera