torsdag 16 februari 2012

Saknad

Har krupit under filten i soffan, och har en gosig Whisky bredvid mig <3

Medan Viktor sitter och pluggar (och även jag borde göra det...) så sitter jag och tänker tillbaka ett par år. Jag gick då i skolan och fann världens bästa vänner. Jag har hunnit studera ett par år på högskolan, och gör det än idag. Vid sidan av studierna driver jag eget företag. 
Jag visste för ett par års sedan inte att jag idag skulle vänta vår första bebis, och att jag vid 21 år blir mamma. Och att Viktor vid 23 år blir pappa.
Vi är super glada över det lilla livet i magen, och vi är så nyfikna på vem du är <3
Och det är härligt att känna hur h*n möblerar om i magen.

Något jag saknar mycket vissa dagar är mina kära vänner, och speciellt denna människa (bilden). 
Det jobbigaste är att hon bor på andra sidan jordklotet och lååångt ifrån mig...
Längtar tills du hittat hem igen, och då är troligtvis bebis redan ankommen :)
Men oj så många fikastunder vi har att ta igen!!!

2 kommentarer:

  1. åååh vad fint skrivet! blir ju rörd härborta :) och vilken charmig bild du hittade på köpet! haha!
    Ja snart kommer jag hem, i slutet av maj. Oj så mycket vi har att ta igen!Och så spännande det kommer bli med lilla bebis :D
    Längtar!!

    SvaraRadera
  2. Försökte skicka en kommentar innan, men tror inte att det funkade... så om det kommer upp en kommentar till från mig så vet du varför :)

    Vad fint du skrivit! Blir ju jätte rörd!
    Jag kommer hem i slutet av maj, så det är inte långt kvar! och vad spännande det ska bli med lilla bebis :D
    Längtar!

    SvaraRadera