fredag 10 februari 2012

Dregglisar

Slänger in ett inlägg från mobilen så visar ja att jag lever :)
Idag har älsklingen och jag varit i Ullared och handlat inför bebis!
Trodde inte att jag skulle bli så slut efter denna dag, och undrar hur jag skulle klarat av denna shoppingrunda om någon vecka. Men vi valde rätt tid och dag, eftersom att det inte var alls mycket folk och efter ett par timmar var vi påväg hem igen. Måste säga att det som gravid är väldigt ansträngande att åka bil i över tre timmar utan paus!

Men är väldigt glad av att ha fått lite miljöombyte över en dag, tillsammans med älsklingen!

Bebis har fått sin favorit figur redan - Spöket Laban.

3 kommentarer:

  1. SV
    Tack så mycket :D
    Vad roligt med Ullared :D Jag har aldrig varit där, men skulle sååå gärna vilja åka dit :D

    SvaraRadera
  2. Hej! Åh kan du visa vad du köpt till bebis? Vi ska dit om en månad och shoppa till vår pojk i magen.

    Jennie gravid vecka 26

    SvaraRadera
  3. Vad härligt att få komma bort ett tag och göra något annat ibland :)
    Det var jätte söta dregelhaklappar! :)

    SvaraRadera