onsdag 18 januari 2012

Vagga/spjälsäng

Äntligen så har jag skickat in den slutliga delen av arbetet som gjordes om H&Ms logistik - så nu är Logisik-kursen avslutat!
Nu i vår kommer jag att läsa; Elektronisk e-handel/e-commerce, Företaget och Miljökraven, Marknadsinriktad kommunikation. Står som reserv på Fördjupningskurs i Marknadsföring också.
Jag kommer därmed ha fullt upp med studier och arbete nu i vår... men ju snabbare går tiden tills vi får träffa bebis!

Såg denna vagga på en annan blogg och blev genast kär;
Det bästa av allt är att den går att använda på flera sätt. 
Bebis kommer troligtvis att få ligga i en spjälsäng, då den kan användas längre. Och då kommer vi nog köpa till "vagg-klossar" så blir det ju nästan som en vagga.

Viktor har drömt en massa det senaste, och bland annat att vi reste iväg. Jag hade så gärna velat åka upp på inköpsmässan - FORMEX i morgon, men i september ("nygravid") när vi var där så var det ganska tungt att för fötterna att gå omkring i två dagar. Jag får helt enkelt nöja mig med mys i soffan och en sparkande bebis istället :)
Vi kommer troligtvis att åka bort någon helg innan bebis anländer, inom Sverige. Men det är ju avkoppling det också!
Nu ska fröken ta en dusch, och sedan blir det nog lite mer dator och plugg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar