torsdag 19 januari 2012

4 månader

En lika trött Sanna idag, men lunchen är intagen så jag hoppas på förbättring...

Idag är det 4 månader, alltså 121 dagar kvar tills bebis är beräknad - vi längtar så!
Så härligt att känna sparkarna, hickan och varje morgon ligger bebis på min högra sida. Det innebär att jag har en stor boll på ena sidan, och att det drar som attan i huden. 
Men det är tydligen så h*n tycker det skall vara <3

Har varit i kontakt med barnmorskan idag på grund av min trötthet och hjärtklappning. Eftersom att jag har struma (underproduktion av hormoner) så äter jag medicin för det. Och som gravid är det extra viktigt att hormonnivån ligger rätt. Proverna sist låg bra, men de ville att jag skulle komma ner tidigt i morgon för att ta nya prover. Så i morgon blir det ett besök på MVC!



2 kommentarer:

  1. Tack:) hoppas proverna ser bra ut även denna gång! Grattis till bäbis i magen också:) kram

    SvaraRadera
  2. Ja, vad kul med en gravidblogg till. Det kan man aldrig få för mycket av :)

    SvaraRadera