torsdag 12 januari 2012

Regn eller snö?

Nu tycker jag då allt att vädret får bestämma sig! 
All snö på tomten var nästintill helt borta i morse, och det regnade... men vad händer nu - det SNÖAR.
Antingen tycker jag att våren gärna får komma, eller så får snön som fallit gärna ligga kvar.

Jag gillar verkligen inte när det är halt, och man som gravid ska behöva oroa sig för att trilla hela tiden. 
För precis en vecka sedan så var jag försiktig när jag skulle iväg, och gick ner för trappen. 
Jag tänkte att "nu får jag inte trilla"... men vad gör jag?
Som tur är så hamnade jag på rumpan och fick en rejäl smäll där och i ryggen, idag har jag dock ett stoooort  blåmärke som påminner mig om fallet.

Men var aktsamma ni andra där ute!

Min fina Whisky
Idag hade jag ett par ärenden på stan att utföra, och tycker det är som skönast att gå när det inte är så mycket folk. Jag passade därför på att åka ner innan lunch - skönt att ha det avklarat, och nästan hela dagen framför sig!

2 kommentarer:

  1. Här blir man också erbjuden 2, eller de första är kub test, men de tacka ja nej till...
    Jag gjorde ett UL idag för att så allt såg bra ut då ja har så mycket sammandragningar...
    Men allt såg finfint ut och bebisen sprattlade och vinkade till mig :D
    Jag vill ha en kronan barnvagn. Dom är fina tycker jag :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att allt såg bra ut på UL, och att bebis var så snäll och vinkade :)

      Radera