måndag 9 januari 2012

Kärleksmums


Det gick ändå förvånansvärt smidigt att göra kärleksmumsen! 
För er som inte känner mig så har jag alltid älskat att baka, men sedan graviditeten drog igång så har allt misslyckats när jag gjort något...En gång så glömde jag mjölet, en annan gång smöret, en annan gång bakpulvret och så vidare... Men idag blev de skapligt bra, mer än att de var "höga" enligt Viktor - att killarna alltid ska komma med någon kommentar. Men gott tyckte han att de var :) Tur det!

Har nu slängt ner mig i soffan och har ont i ryggen efter att ha stått i köket i eftermiddag. Sådant som var så lätt innan kan bli lite svårare som gravid. Eller vad säger ni?

I morgon tänkte jag visa er våran vagn, vi ska nog ta och hämta den lite tidigare än vad det var tänkt. Fick bäddset till vagnen i julklapp så nu längtar jag efter att bädda och göra det gosigt för bebis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar