torsdag 26 januari 2012

Torsdag

Redan torsdag, och veckorna bara springer förbi. Går tiden såhär får så är det snart Maj, och dagen då bebis bestämmer sig för att titta ut!

Nu har jag intagit dagens lunch - lax och potatis med sås a´la farmor. 
Den senaste tiden så känns det som att jag har ätit lax varje dag, men det är så mumsens ju :)
Lagom till lunchen så passar jag på att öppna "bokmärken" på datorn, och där finner jag alla härliga bloggar. Får ett leende när datorn frågar; "Vill du öppna alla 42 sidor"?
Joo... för så många bloggar följer jag faktiskt förtillfället!
Snart blir det att läsa lite i "den svenska miljörätten", och lite annan studielitteratur...

Annars kan jag inte säga att det händer så mycket idag, väntar mest på att Viktor skall komma hem...men det är ju ett par timmar kvar dessvärre!!!

Solen tittade fram nu, och det har snöat på morgonen - skulle önska lite vår faktiskt...



2 kommentarer:

  1. Hej, vad roligt att du också har bf i maj! Känns som alla ska ha nu i februari/mars!! =) Hur mår du då, några krämpor??
    Ha det superfint

    SvaraRadera