måndag 16 januari 2012

Måndag

Sitter nu vid datorn med ett glas oboy - mitt nya måste, och upprepas varje morgon!
Whisky och jag tog en lång sovmorgon idag eftersom att det blev ganska så sent igår, och då jag blev ganska trött av att springa på Ikano och IKEA.
Men nu är i alla fall toalettskåpet på plats, och den stora byrån uppe i sovrummet... Bilder kommer troligtvis under dagen.

Det jag hittills hunnit med denna morgon är att äta frukost och registrerat mig på mina nya kurser, så nu ser jag fram emot att studera i vår :)

Neeej nu blir det att läsa igenom ett par bloggar, och sedan fortsätta fixet här hemma - rensa kläder och plocka i ordning. Sedan ska jag även försöka ge mig på att baka semlor!
Hörs lite senare gott folk!

1 kommentar:

  1. SV; Tack snälla du =) lägg ut fler bilder på din kula ;D din är säkert minst lika fint!

    ja, det är så kul att läsa massa gravidbloggar nu, speciellt du som bara är 4 dagar efter mig =D

    SvaraRadera