söndag 15 januari 2012

Linköping

Idag blir det en sväng till Linköping och IKEA. Vi behöver mer förvaring till bebis och oss själva, så det blir nog lite byråer och ett nytt toalettskåp som får följa med hem. 

Som jag nämnde härom dagen så handlade jag lite godis, dock blev Viktor lite besviken på mig då jag bara hade köpt sura och hårda karameller... Men det är ju det jag gillar förtillfället!
Jag bad honom åka in och handla eget, men det ville han inte hihi ;)

I övrigt så gjorde vi inte så mycket mer än att kolla på film och mysa igår, eller joo hemmagjord glass gjorde vi och jag hade bestämt mig för att ha krossad choklad i...Det fanns bara ett problem, jag kunde inte hitta chokladen!
Viktor fick höra att det var hans fel, och jag rotade igenom alla lådor - och vad fann jag efter mycket letande?
En chokladkaka :) Det var min lycka måste jag erkänna!
Fick därför snällt be om ursäkt till Viktor, och insåg att det nog var jag som slarvat med att lägga chokladen i rätt låda...
Ett verkligt tecken på gravidhormoner som spökar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar