måndag 9 januari 2012

Längtar


Nu har fröken Karlsson gjort kärleksmums - inte för att jag äter (mer än smeten), utan för att jag tyckte att Viktor behövde ha något gott när han kommer hem från jobbet :) Dock har jag ett enormt sug efter semlor, och speciellt i morse när frukosten var intagen. Och inget var öppet eftersom att klockan halv sex på morgonen... Jag får helt enkelt försöka leva med semlesuget ett tag till!

Idag är det 4 månader och 10 dagar innan liten/h*n beräknas titta ut <3 
De första veckorna under graviditeten tyckte jag gick segast, och nu är jag redan i vecka 22 - tiden går snabbare och snabbare för varje dag!

1 kommentar:

  1. Hej,
    Tack detsamma! :)
    Jag såg nu på jollyroom att den är tillfälligt slut där, men den finns iaf på www.lekmer.se och den heter BabyDan Angel, så det kanske går att söka på google om den finns på fler sidor också :)

    SvaraRadera