måndag 23 januari 2012

Härliga måndag

Solen har tittat fram, och snön ligger fint på marken!
Får se om det blir en liten promenad senare...

Jag har hoppat i mina mamma-leggins, och i dem bor jag nu - så härliga att jag måste köpa flera nästa gång jag besöker H&M i Linköping. Även mamma-jeansen som jag har är super sköna faktiskt!
Men legginsen är helt underbara. Min rekommendation till er andra mammor där ute :)
Tänkte att jag skulle köpa mig en mysdress också, men har dessvärre inte hittat någon bra...
Magen växer snabbt nu och jag har inte testat om jag kommer i mina jeans eller liknande, eller joo testade faktiskt mina termobyxor i helgen. De spände ganska mycket över bebis-magen, och jag fick ta emot flera härliga sparkar från en irriterad bebis <3
Vi har i helgen märkt hur irriterad h*n blir om vi trycker handen lite hårdare mot magen, och Viktor fick ta emot ett par arga sparkar - men det är ju såå mysigt!!!

Vad och handlade lite igår, och för varje vecka har jag haft något nytt sug efter något. Veckans är faktiskt norrländskt hårdbröd och kalas puffar, och det får helt enkelt bli dagens lunch :)


Veckan kommer bestå av plugg och arbete med hemsidan; http://www.alsklingochjag.se/ , och vi ska även försöka hinna med att åka ner till Babyliv i Tranås för att köpa skötväska!

Viktor halkade igår och gjorde illa sitt opererade knä som har skadade i en skidolycka för ett par år sedan. I morse kunde han knappt gå, så vi får se om det blir besök på vårdcentralen för herrn idag...
Hoppas att det blir bättre!!!
En liten sommarbild från Västkusten 2011

Men nu blir det i alla fall lunch för mig!

8 kommentarer:

  1. visst är det mysigt då man hör det galopperande ljudet <3 de e så att man direkt längtar tills nästa mvc besök :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med en med bf bara två dagar efter mig :-) ska bli spännande att följa! Vad magar kan se olika ut!:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh så roligt att ha bf så nära varandra :)
      Du har ingen blogg, så att man får följa dig hihi?

      Radera
    2. Nej tyvärr. Av säkerhetsskäl så kan jag inte ha ngn :-(

      Radera
    3. Okej, synd det... Men då kan du ju följa mig, och komma med lite kommentarer i alla fall hihi :)
      Ni har bf den 17/5 alltså? :)

      Radera
    4. Absolut :-) japp. Innan ul var det den 10/5. Något säger mig att den kommer den 12/5. ;-)

      Radera
  3. Vad mysigt det låter <3

    Hoppas Viktors knä blir bättre, hälsa ett krya på dig till honom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är riktigt mysigt <3
      Viktors knä är mycket bättre idag, så vi får hoppas på att det går över :)

      Roligt att du tittar in här Lotta <3 Saknar dig!

      Radera