onsdag 11 januari 2012

Barnvagn - Brio Go

Så roligt med många läsare, och kommentarer :)
Idag har det varit en lugn dag. Fint väder, men jag har ändå spenderat den mesta tiden i soffan. Antingen vilandes eller med studierna i högst hugg!

Jag lovade ett inlägg om barnvagn igår, dessvärre hann jag inte med det så inlägget kommer här och NU...

Vi har beställt Brio Go med liggdel, sittdel och passande babyskydd. 
Butiken heter Babyliv, och ligger belägen i Tranås. Dom har förtillfället endast blogg; http://babylivab.blogspot.com/, men snart  kommer ni som vill kunna shoppa hos Babyliv via e-handel!

Jag tror inget annat än att vi kommer bli nöjda med bebis vagn faktiskt :) 
En barnvagn som är super smidig och lätt att dra. Enkel att fälla ihop, och tar ingen plats!

Vi har beställt en beige liggdel, med svart chassi

Svart babyskydd tillhörande Brio Go, så att den passar på det svarta chassit

Svart sittdel, med svart chassi - som kommer användas när bebis är lite äldre

Nu längtar jag efter att kunna bädda fint åt bebis!



2 kommentarer:

  1. Tack! :)

    Varsågod, ja det brukar ju vara svårast att övertala dom ;P

    Snygg vagn ni hade hittat! påminner lite om det vi hade köpt, även fast det var i ett annat märke :)

    SvaraRadera
  2. SV; Jag kommer få veta runt vecka 30-32, sjukt jobbigt att vänta tills dess tycker jag =(

    SvaraRadera