tisdag 31 januari 2012

Gravidkudde

Efter en natt med dålig sömn, och efter att ha vridit och vänt på mig hela tiden så beslutade jag mig för att beställa en så kallad gravidkudde. Såhär ser den ut;
Gravidkudde
Har läst om flera som haft den, och de verkar nöjda. Tror nog att jag lär bli det också :)
Det blir ganska knöligt att trycka under täcket under magen - och synd om Viktor som blir utan täcke hihi!
Beställde även en Laban mössa till bebis också <3

Hoppas att det hinner komma innan helgen :)

Är det någon av er som har gravidkudde?

3 kommentarer:

  1. Men den där kudden ser ju helt himmelsk ut!
    Jag har inte testat en sådan och nu har jag inte så långt kvar, dessutom sover jag bra när jag väl somnat :)
    Hoppas kudden hjälper dig att sova bättre :)

    Hihi, tack, älskar vår vagn!:)

    SvaraRadera
  2. En sån har jag tittat på men kör för tillfället med en vanlig kudde jag har mellan knäna hihi, snodde sambons extrakudde :P
    Åh så kul att ni också valt en brio go! Ser att ni valde samma färger som vi också. Det känns verkligen jättesmidigt att man lätt kan byta liggdel mot babyskyddet :D
    ÅH det hade jag ingen aning om, tack för informationen. Det låter ju väldigt troligt att det skulle bero på moderkakans placering :)

    SvaraRadera
  3. Den där kudden såg ju jätte skön ut, hoppas du får sova gott med den! Hade själv tänkt att köpa en sådan tidigare, men nu när det inte är så långt kvar till bf så känner jag mig lite snål, får plåga mig med mina vanliga kuddar istället ;P

    SvaraRadera