måndag 9 januari 2012

Länge sedan...

Hej på er,
nu var det då allt ett tag sedan jag skrev här inne. Då jag genom statistiken kan se att jag har ett X antal besökare per dag så har jag beslutat att göra ytterliggare ett försök med att skriva här dagligen :) Sist det fungerade var när Whisky pojken var en liten valp, och då jag flyttat hem till Mjölby igen - men nu ska jag allt försöka!
Mycket har hänt sedan sist, jag äger idag en e-handel som säljer smått och gott; titta gärna in http://www.alsklingochjag.se/ - det finns något för alla... Jag fick även tag i en lokal, men det hamnade lite vid sidan av eftersom att jag i samma veva blev gravid och väntar nu bebis. Samtidigt pluggar jag, och kommer göra det även under våren. Mycket pågång alltså....
Bebis väntas den 19/5 2012 - 19e Maj 2012, och den lever gott inne i magen <3 Vi har varit på båda ultraljuden och allt ser perfekt ut, vilket verkligen är skönt att veta. I februari ska vi även på tillväxt- och 3D/4D ultraljud!

Jag har nu börjat följa många bloggar, och är det någon som hittar in hit så lämna gärna en kommentar vetja :)

Bloggen kommer troligtvis handla mycket om vår ursöta shetland sheepdog Whisky, och den kommande bebisen...

2 kommentarer:

  1. SV: Ja det är så mysigt när sambon också kan känna vår lilla pojke :) Vi har BF 29 maj :)

    SvaraRadera
  2. SV; Brio har jag hört ska vara jättebra!! Förstår att du längtar, ni har BF bara 4 dagar efter mig =) Blev flyttad från 12 maj till 15 maj! Men det kanske blir kejsarsnitt för mig och då kommer hon ju ut 1 till 2 veckor före det datumet.

    SvaraRadera