söndag 22 januari 2012

Helgen

Happ, då var det återigen söndag och i morgon börjar en ny vecka. Tiden går så fooort!
Helgen har varit bra och lugn, och jag känner mig utvilad.
Jag har precis läst igenom alla bloggar som jag följer, och det är så skoj att följa er andra med bf 2012 :)
Snart tror jag faktiskt att soffan kallar på mig. Ska slå på tvn och se om det är något sevärt!

I helgen har vi verkligen känt bebis mer och mer för varje dag, och det märks att det är mindre utrymme för den i magen. Trycker vi handen mot magen så får man oftast en spark tillbaka - så snällt hihi :)

Vi får höras i morgon, för nu blir det soffan!

1 kommentar:

  1. Tack :) Ja det tror jag också hon kommer göra! Ser ju så mysigt ut när man bäddar till vagnen med fårskinn och lite gosedjur :)

    SvaraRadera