onsdag 25 januari 2012

Semlor...igen

Då var årets andra bak med semlor på jäsning. Hade lite funderingar på att stanna och köpa semlor förut, men eftersom att Viktor är laktosintolerant så får han inte äta dem - fast då hade ju jag fått två hihi...
Jag bestämde mig därför att baka, och oj så smidigt det är :) Vill bara att de ska bli klara nu, så att jag hinner äta en innan Viktor kommer hem!

Otroligt vad det händer mycket här omkring nu... De senaste två dagarna har det härjat inbrottstjuvar i grannskapet, igår körde en stor bil med släp ner i diket precis utanför, och idag ställde sig en lastbil på tvären och stoppade upp trafiken här utanför...
Vi får se vad morgondagen har att erbjuda!

Nu sitter jag och äter mellanmål, och jag har blivit väldigt duktig med just mellanmål den senaste tiden - det är ju så gott, och bebis brukar tacka med lite sparkar :)

Annars idag så har jag studerat lite, men även hunnit med att kolla efter mysdress/myskläder till mig. Hittade något på nelly men skulle helst vilja ha något i svart. Jag får leta vidare!

1 kommentar: