tisdag 24 januari 2012

Minus grader

Såg några snöflingor falla förut, men det blir nog inget mer av det. 
Termometern visar på -3,3 grader, så idag vill jag helst inte gå ut!

Nu har jag precis intagit min lunch (och som alltid passar jag på att skriva ett inlägg då), och mycket mer händer förtillfället inte. 
Någon som såg Hustoppen igår föresten?
Det var ett par som bodde i ett vattentorn...
Vi såg programmet, och vilken inspiration vi fick.
Vi har bott i vårat hus i drygt ett år och trivs jätte bra här. 
Innan dess renoverade vi huset, och fick det som vi ville ha det - det är nog därför vi trivs så bra!!! :)

Jag lägger upp ett par bilder vetja. 
Tyvärr fick jag inte tag i några fler bilder, då de är på min andra dator.
Men såhär bor i alla fall vi;



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar