lördag 8 augusti 2009

Bilmekaniker

Tjooo!
Då var man tillbaka igen efter ett par dagar med fullt schema. Jag har nämligen lyckats ta sönder två bilar på två dagar. Neevars, men de har börjat dumma sig när jag kört. Dagarna eller kvällarna har alltså gått åt till att fixa med bilen och som tur var har vi hållt på i garaget. Annars kan jag lova att jag skulle frusit ihjäl. Det har alltså dragit över långt in på natten!
Men nu är de förbaskade eländena klara (förhoppningsvis). Först börjar min lilla egna bil att krångla med att det inte går att bromsa utan att bilen stängs av och nästa dag går en del sönder i motorutrymmet i viktors. Så nu kan jag det där med bilar serrni.
Skrev ett inlägg för ett par dagar sedan men det gick inte publicera. Sammanfattade iaf hela min förra helg då. Där jag skrev att det var skoj att träffa lotta och max som kommit hem från australien och snacka lite skit med dem :) Synd bara att vi inte kunde kommit till jönköping igår då det nalkades utgång. Allt pågrund av krånglande bilar! Tänka sig att det redan på måndag är två veckor kvar tills jag börjar plugga igen, det innebär en resa till Dalarna det :)
Var föresten i Gränna town igår och träffade annie. Synd att du ska flytta till tyskland. Känns som alla försvinner <3>
Nää nu ska jag ta tag i en tidning och ligga och läsa.
Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar