onsdag 29 juli 2009

Glad

Idag har varit en fantastisk dag, sovit som en stock inatt och vaknade och insåg att jag tagit körkort. Är skönt att man kan ta sig vart man vill när man vill :)
Idag körde jag upp till linköping där viktor skulle inhandla lite saker. Sa till viktor att vi kanske får byta förare när vi kommit till linköping men icke sa nicke jag körde allt hela tiden. Stort steg att direkt åka till storstan och köra med dubbla körfälr, iaf för mig :) Tillochmed körd drive in på byggmax idag jue hihi.
Ikväll ska jag fixa lite i skrutt bilen, sätta in ny stereo osv. Skojsigt! Tänkte sätta över baslådan från saaben i den lilla bilen nästa vecka när viktor börjar jobba. Jag behöver den jue mer än honom jue ;)
Jag saknar faktiskt gränna lite också, men nästa vecka skall jag allt hälsa på er <3
Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar