torsdag 23 juli 2009

Djursjukhuset

Då sitter man här igen, ytterligare en dag äldre och har bestämt sig för att uppdatera lite mera i bloggen sin.
Idag följde jag med syrran till Norsholms djursjukhus, Timtim har ju somsagt fått problem med sin rygg. Men han ville inte visa något är de kollade på honom, han skickades därför hem med smärtstillande tabletter. Inte nog med det så har ju emma redan bokat in tre tävlingar de närmaste veckorna så de får ju ställas in.
Det var kaos inne på djursjukhuset och förseningar som heter duga. Och in kommer ett par gamla tyskar som inte fattade någon svenska och kassörskan vägrade prata engelska med de stackarna. De hade troligtvis fått hela semestern förstörd då deras hund hade opererats. Usch!
Påväg hem så stannade vi till på ikanohuset och emma fick sin efterlängtade telfon och jag min efterlängtade hårfärg :)
Nu sitter jag här vid min stationära dator, funderar på att gå och hämta en glass och sedan sätta mig i sängen med min bärbara dator och surfa lite.
Sov gott ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar