tisdag 14 juli 2009

Vackert väder

Hejsan!
Nu har jag haft ett ytterligare litet uppehåll i blocken, allt beror på att min tid intee räcker till. Ändå har jag sommarlov och jobbar icke, men massa att göra. Lustigt det där!
Sitter ute i solen nu, lyssnar på musik från spotify.
Fick iaf huset i torsdags så nu är renoveringen i full gång. Allt som heter inredning (spånskrivor och gipsskivor) har rivits ner, det är alltså bara ett skal kvar av huset. Vi räknar med att flytta in nästa år så att vi inte behöver stressa oss igenom det.
Jag ska troligtvis byta telefon igen, är väldigt missnöjd med denna jäkla samsung omnian. Blää på´n!
Nu ska jag kolla lite på nätet och se vad som hänt på facebook.
Funderar på om man ska ta en trip ner till skåne snart, saknar Johanna (min skåning). Får se om det blir av och sedan över till Danmark och handla med sig lite gottesaker.
Snart kommer föresten Lotta och Max hem :)
Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar