måndag 20 juli 2009

Har man blivit later eller?

Antagligen blir det någon av dessa fyra som kommer hamna på fotleden min, får även se om syrran kanske har skissat på något fräckt. Man vill jue inte ha något nån annan har inte!

Hejsan, sitter här precis nyduschad och funderar på vad kvällen har att erbjuda. Viktor är inte hemkommen ännu men hoppas han kommer då jag har en hemlig plan hihi :)


Nu har mamma och pappa varit på semester sen i fredags, de skulle kommit hem idag men bokade en natt extra, så imorn kommer de allt hem.

Kan erkänna att man här hemma är allt för bortskämd, att det är framdukat till frukost varje morgon och all mat slipper man fundera på. Men nu är det bara viktor och jag hemma och jag vill påstå att jag blivit lat.

Innan när man bodde själv så tvingades man till att fixa något att äta osv. Här hemma står maten där på bordet vid en viss tid. Perfekt!

Viktor och jag var iaf och köpte oss kinamat i lördagskväll klockan 22. Det var mummans med friterade räkor och kyckling :)


Har även ett svagt minne av att Lotta och Max kan komma hem idag, undra hur solbrända dem är vid detta laget, de kanske drog med sig solen hem till MIG hihi...

Nu ska jag klä mig och hoppas på att pöjka kommer hem snart!


Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar