fredag 24 juli 2009

Denna tattoo blir det troligtvis, den kommer nog hamna ovanför lilltån eftersom att jag kanske inte får göra det på fotleden då jag kanske skall opereras där. Men minst lika bra kommer det bli att ha den på foten. Hoppas det iaf!
Idag fick jag papprena från högskolan, de ringde även igår kväll. Jag ska ju somsagt upp den 23e och stanna tills den 27e. Kollade på tågbiljetter och hotelnätter eftersom att det tar ca 5timmar med bil.Tågbiljetterna var inte allt för dyra, men n är vi kollade på hotel fick man sig en liten chock. För tre nätter i Borlänge skulle det kosta 5700:-...omg!
Men jag ser verkligen fram emot att börja plugga igen och inom två år ha blivit egen företagare eller åtminstånde på god start till att starta eget.
Nu ska jag lägga upp lite bilder på facebook från de tre åren på Grennaskolan och alla härliga människor <3>
Men det värsta är att jag har lovat Viktor att han skulle få rostade mackor med vitlök och kantareller på sen när han kommer hem. Men jag har även lite tur, för han skulle kunna tänka sig att beställa kinamat också. Det är lustigt, när mamma och pappa inte är hemmma så blir mat lat och antingen äter man inte eller så köper man hämtmat. Fyyy!
Ciao ciao

2 kommentarer:

  1. Kommer bli asbra! gör den tatueringen :D
    Tänkte om vi kanske kan samla ihop alla nån kväll och gå ut eller nåt? typ du, viktor, jag, max, dessan o annie om hon är hemma? har saknat er som tusan när vi har varit borta!!

    SvaraRadera
  2. Jag hade tänkt att bjuda upp er nu på torsdag då rixfm har festival i linköping, men när jag kollade så var det 20års gräns. Lite bittert! Men vi får sjutton hitta på något snarast, Annie åker till Tyskland den 20e och kommer jobba där i ett år. Så vi kan ju höras och kom gärna förbi om ni har vägarna förbi mjölby snart, bjuder gärna på fika <3

    SvaraRadera