torsdag 9 juli 2009

Antagen

19år och en dag äldre än igår, fått spikmatta, perfym, smycken, ljuslycktor, massa pengar och blommor :) Tack <3

Kollade precis studera och jag är antagen till enteprenöriellt företagande. Så nu går drömmen upp över att driva eget företag :) Jag börjar den 24augusti så jag har åtminstånde lite ledighet kvar, och guu så skoj. Jag har tydligen redan läst vissa program som undervisas och det innebär att jag slipper dem. Men yippie sikken dag :D

Nu vill jag förövrigt få bort regnet och se lite sol. Nu blirre spikmatta och sedan sova!


2 kommentarer:

  1. Grattisgrattis! :D Kommer du hemåt nånting så kanske vi kan ses? :) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack tack :) Jag bor hemma hos mamma och pappa i Mjölby förtillfället, nästa år flyttar Viktor och jag till vårat lilla hus :) Hur är det med dig annars dÅ? Har ni fått sålt ert hus eller haft visning ännu? :)

    SvaraRadera