torsdag 16 juli 2009

Hejsan!
Sitter nu i bilen och väntar på att Viktor skall komma(inte längre(skrivet för en timma sen)), hela kvällen idag har vi fixat och donat i huset. Just nu håller V på med den nya utbyggnaden. Mycket jobb med lite sömn kan man säga! Har precis stått och haft hjärnkoll på Viktor när han balanserat på en planka, puuhh vad hjärtat dunkade…
Annars så har dagen gått åt till att vi tog en ordentlig sovmorgon, sedan bar det av att köpa lite oljefärg och plankor. Efter det slöade vi bara. Och nu sitter jag här och längtar till min varma och underbara säng!
Imorgon åker mamma och pappa iväg på lite semester, lyllo dem. Jaag vill också ha semester ( även om jag har det hela tiden.) Men det kommer förhoppningsvis lite lugn och ro för Viktor och mig också.
Har imorn tänkt att dra med mig Viktor till Linköping för att åka till Shape som har utförsäljning på alla sina inredningssaker då de gått i konkurrs. Har även tänkt käka lite kinamat och gå på bio på kvällen, eftersom vi i Söndags inte hade en chans att fira vår 4års-dag. Kan verkligen inte fatta att det var så längesen vi sågs, känns som igår <3
Nu ska jag ut och tjata lite om att jag fryser. Så snart bär det iväg hem till mamma och pappa igen. Ska ta och värma mig kaffe eller oboy, mumma…
Ciao ciao // Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar