måndag 17 augusti 2009

Storm

Nu ska jag ta och åka in till stan en sväng. Först blirre att lämna in bilnyckeln och fixa fler eftersom att jag bara har en. Sedan bär det iväg till biblioteket och jag ska även försöka hitta mig en skapligt stor väska, där jag kan har både böcker och dator inför skolstarten. Hoppas jag hittar något :)
När jag kommer hem igen skall jag sätta upp en plan och börja möblera om lite, hmmm vad kommer Viktor tycka om det <3
De senaste dagarna har Viktor och jag längtat tillbaka så förbaskat mycket till London! Verkligen en underbar stan, dock så är inte jag den som klagar på shopping men jag kan säga er det att det fanns överdrivet med butiker.
Nää nu ska jag ta och bränna en mp3 skiva till bilen innan jag drar iväg.
Cioa ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar