söndag 16 augusti 2009

Trött


Har precis satt mig vid min stora dator som inte varit startad på länge, tänk att jag då blir påminnd av all den underbara tid på Grennaskolan och att jag saknar varenda en!
Imorn är den dan då de som alltid varit mindre och fjolligare än oss treor börjar i "vår" årskurs: alltså trean på Grennaskolan. Vill iaf passa på att tacka de jag lärt känna <3 Tack för att ni förgyllt mina dagar...
Nu åter till min dag, tvingades upp två inatt av att syrran ringde och behövde chaffis. Sov sedan till halv tolv och åt frukost vid halv ett. Det kallar jag sovmorgon.
Åkte in till Linköping en sväng och köpte lite fix till min nya rallybil :) För i Fredagskväll blev den min serrni. En Honda civic, sikken fart den har!
Annars så skall jag imorn åka in till biblioteket och låna om lite böker. Ska även ta och beställa den sista boken nu innan skolstart, fick tag i den ena begagnad men nästa hittade jag inte. Det innebär ca 600:-. Fick förövrigt den andra i Fredags och den var jätte fin. Dock så fattar jag inte riktigt hur man skall förstå språket i dem.
Bokade även hotelet föra veckan, fint hotel som ligger intill Dalarnas största köpcentra. Ser man på... shopping vetja :)
Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar