måndag 24 augusti 2009

Sol sol sol


Det är inte det roligaste att vakna upp och känna att man kanske vaknat upp med halsfluss, nej nej... Inte nog med det så blev inte humöret bättre då jag hämtade posten och såg att min studentlitteratur inte kommit än. Gick in på CDONS hemsida och insåg att de inte hade något nummer man kunde nå de på. Efter desperat sökande på nätet så hittade jag iaf ett nummer. När man tillslut kommit fram så säger de att boken inte funnits i lager och att de idag fått hem den och den skulle gå igenom samma process igen som den gjort i över en vecka. Försökte då hitta någon som sålde en begagnad bok, men nej nej icke sanicke.
Istället så ringde jag till biblan och de sa att de hade ytterst lite kurslitteratur och sikken tur jag hade när de sa att boken fanns inne :) Så nu lånar jag den tills jag fått min andra bok som jag köpt på CDON. Men en sak har jag lärt mig och det är att jag aldrig ska köpa dyra böcker av dem mer.
Åter till min dag. Jag drog mig upp skapligt och insåg att jag börjar bli sjuk, åkte in till biblan och hämtade boken. Sedan letade jag fram min resväska som jag fann längst in bland Viktors och mina flyttsaker. Jag började sedan med packningen, fick order av mor imorse klockan sex att jag var tvungen att tvätta kläderna jag skulle ta med mig, men gjorde jag det. Njjjjaaa :) Har iaf ytterligare en gång förstått att det är svårt att packa, jag har för tre dagar fyllt min resväska. Men det ska bli riktigt skoj att börja plugga igen och det ska bli skönt att åka någon stanns där man aldrig varit förut och inte nog med det så åker jag med min bästa <3 Såg att de en annan högskola hade mailat till mig om att det var ett program jag sökt till i linköping som företagssäljare skulle starta någonstans i örebro någon gång i höst och de tyckte då att jag skulle söka dit.
Fick även reda på igår att jag den 16-18/10 flyger upp till norrland och hälsar på släkt till Viktor.
Nu ska jag packa klart handväskan med massa block, pennor, kalender och tillslut min lilla dator.
Ska även ställa mig och laga mat till honey och sedan bär det av en sväng till Motala.
Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar