fredag 21 augusti 2009

Sitter nu vid frukostbordet. Inte alls lika kul att kliva upp till dåligt väder, eller vad säger ni?
Funderar på att dra med min Leo in och gå södraspåret, men hänger det regn i luften är det inte skoj.
Veckan har varit väldigt lugn då det är sista hela veckan innan skolan börjar. Ha fått reda på mina klasskamrater och den närmaste jag kommer ha är från jönköping. Sen är resten från typ kalix osv. Väntar på boken jag beställde som jag innerlikt hoppas kommer innan onsdag, har även läst ganska mycket i den andra boken och visst kan jag påstå att det är lite svåra ord. Hmmm...
I Onsdags var jag nere i Gränna en sväng, vi fikade och sedan åkte vi runt i min rallybil. Köpte lite polkagrisar :) Var även och hälsade på Lottas häst för första gången av de gågna tre åren på Grennaskolan, men Sanna då. Kan påstå att jag saknar det där med hästa jäkla mycket, tänk när man bara kunde ta cykeln och sedan ut på en ridtur.
Ikväll blir det troligtvis Jönköping och ut och äta med Lotta och Max, om de nu vill ha med oss ;) hihi.
Usch vad mycket tråkigare det är ute när regnet hänger i luften...
Ciao ciao

2 kommentarer: