tisdag 11 augusti 2009

Tv-tittande

Sitter vid tvn och kollar på dödligfångst, ganska hemskt att ge sig ut på farligt hav. Har min kalender brevid och fyller i lite saker. Har även börjat skissa lite på tattoo, troligtvis blir det något liknande det hjärtat jag la ut tidigare.
Kan man tänka sig att jag haft körkort i två veckor nu :) Riktigt skönt att kunna ta sig vart man vill. Var och kollade på en lite nyare bil igår, då jag inte vet hur min lilla skruttbil mår. Men nu tror jag allt jag hittat min pärla.
Jag är väldigt sugen på kräftor, men i helgen kommer det förhoppningsvis :) mumma.

Viktor och jag var i Vadstena och åt glass i söndags och det var och mumma!

Nu ska jag steka ett par ägg och sedan blirre duschen.
Ciao ciao

2 kommentarer:

  1. Hej :) vågade inte svara på smset nu då, ifall du inte skulle få det eftersom din mobil är cp :P
    Max ska med ut, han blir ensam kille, så han vore väääääldigt glad om ni vill hänga med, så har han nån och vara med :) och jag skulle också bli sjukt glad om ni kan hänga med, eftersom vi knappt har träffats nåt på hela sommarn!! men hör av er när ni vet hur det blir :) Max kör ju in, så vi åker härifrån runt 10-tiden ikväll :) Hoppas ni kan hänga med :D

    SvaraRadera
  2. CP, att den är :P haha. Okej, men jag kan höra av mig senare då, och om det nu skulle uppstå lite problem för oss och den där jäkla vattensaken så kan ju vi komma in lite senare isåfall. :) Det vore roligt att ses iaf!
    Men jag hör av mig sen.

    SvaraRadera